Concurso fotográfico de meteorología FOTOMET 2017

Bases del concurso fotográfico de meteorología FOTOMET 2017 Memorial Toni Nadal

Podrá participar en el concurso cualquier persona mayor de 18 años y residente en Europa.

El tema único del concurso es la meteorología. La fotografía deberá tener estrecha relación con la meteorología, los fenómenos meteorológicos o bien algún paisaje meteorológico.

La participación es gratuita. Cada participante podrá presentar una única fotografía, en color ó blanco y negro, y podrá recibir como máximo un premio. El participante reconoce tener el derecho de autor y de imagen de la fotografía presentada al concurso. Esta fotografía puede ser realizada en cualquier parte del Mundo.

La fotografía deberá ser inédita y no podrá haber sido premiada en ningún otro concurso, ni física ni en red. Habrá sido realizada entre el 1 de enero y el 31 de diciembre de 2016.

La fotografía no podrá estar alterada electrónicamente ni por cualquier otro medio. Sólo se permitirán mínimas correcciones de color, contraste y luminosidad. No se aceptarán collages o montajes fotográficos. La fotografía no podrá estar enmarcada ni incluir ningún texto.

La fotografía, en formato JPEG ó JPG, tendrá un tamaño mínimo de 1500 x 1125 píxeles y una resolución mínima de 200 ppp. Serán válidas las fotografías capturadas en cámara digital, analógica y dispositivos móviles, siempre que cumplan las bases del concurso. No son válidas las capturas o "frames" de vídeos ni tampoco aquellas fotografías procesadas por aplicaciones externas, como por ejemplo "Instagram".

  • Se enviará mediante un correo electrónico a: [email protected]. Se deberá incluir los datos personales del autor (nombre y apellidos, población, teléfono de contacto y edad), el título de la fotografía, lugar y hora y fecha de la captura.
  • No se permitirá la presentación a concurso de más de dos fotografías para una misma unidad familiar, estas fotografías deben ser realizadas por autores diferentes.
  • Los participantes que no cumplan con cualquiera de los requisitos indicados en esta convocatoria serán descalificados automáticamente.

La recepción de las fotografías se iniciará el 2 de enero de 2017 y finalizará el 20 de febrero de 2017.

Premios:

Primer premio: 400 euros

Segundo premio: 300 euros

Tercer premio: 150 euros

2 Accésit: Material meteorológico

Sexto lugar: Fotografía al calendario Veleta

Séptimo lugar: Fotografía al calendario Veleta

Todos los premios estarán sujetos a la retención en concepto de I.R.P.F ..

El jurado estará formado por especialistas en meteorología y fotografía. La decisión del jurado será inapelable. Si el jurado lo cree oportuno, podrá declarar desierto alguno de los premios.

El veredicto se dará a conocer el día 25 de Marzo de 2017, durante la celebración de la XXI Semana Catalana de la Meteorología - METEOCAT 2017, el museo CosmoCaixa de Barcelona. Ese mismo día se entregarán los premios. Los autores de las fotografías ganadoras serán avisados antes de la entrega de los premios.

La organización se reserva el derecho de la reproducción y publicación de las fotografías, sin fines comerciales, sólo para publicaciones de promoción y difusión del propio concurso, como el calendario anual de la ACOM y la revista Veleta. El ACOM también se reserva el derecho de utilizar las fotos premiadas y no premiadas en exposiciones de fotografía de la entidad, a la fotografía constará su firma

Todas las fotografías que participen en el concurso se mostrarán en un álbum fotográfico en la web de la ACOM.

La mera participación del concurso implica la aceptación total del reglamento.

Organiza: ACOM

Con el apoyo de: METEOCAT

Colabora: Obra Social CosmoCaixa

Bases del concurs fotogràfic de meteorologia FOTOMET 2017 Memorial Toni Nadal

Podrà participar en el concurs qualsevol persona major de 18 anys i resident a Europa.

El tema únic del concurs és la meteorologia. La fotografia haurà de tenir estreta relació amb la meteorologia, els fenòmens meteorològics o bé algun paisatge meteorològic.

La participació és gratuïta. Cada participant podrà presentar una única fotografia, en color ó blanc i negre, i podrà rebre com a màxim un premi. El participant reconeix tenir el dret d’autor i d’imatge de la fotografia presentada al concurs. Aquesta fotografia pot estar realitzada arreu del Món.

La fotografia haurà de ser inèdita i no podrà haver estat mai premiada en cap altre concurs, ni físicament ni en xarxa. Haurà estat realitzada entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2016.

La fotografia no podrà estar alterada electrònicament ni per qualsevol altre mitjà. Només es permetran mínimes correccions de color, contrast i lluminositat. No s’acceptaran collages o muntatges fotogràfics. La fotografia no podrà estar emmarcada ni incloure cap text.

La fotografia, en format JPEG ó JPG, tindrà una mida mínima de 1500 x 1125 píxels i una resolució mínima de 200 ppp. Seran vàlides les fotografies capturades en càmera digital, analògica i dispositius mòbils, sempre que compleixin les bases del concurs. No son vàlides les captures o “frames” de vídeos ni tampoc aquelles fotografies processades per aplicacions externes, com per exemple “Instagram”.

  • S’enviarà mitjançant un correu electrònic a: [email protected]. Caldrà incloure les dades personals de l’autor (nom i cognoms, població, telèfon de contacte i edat), el títol de la fotografia, indret i hora i data de la captura.
  • No es permetrà la presentació a concurs de més de dues fotografies per a una mateixa unitat familiar, aquestes fotografies han de ser realitzades per autors diferents.
  • Els participants que no compleixin amb qualsevol dels requisits indicats en aquesta convocatòria seran desqualificats automàticament.

La recepció de les fotografies s’iniciarà el 2 de gener de 2017 i finalitzarà el 20 de febrer de 2017.

Premis:

Primer premi: 400 euros

Segon premi: 300 euros

Tercer premi: 150 euros

2 Accèssits: Material meteorològic

Sisè lloc: Fotografia al calendari Penell

Setè lloc: Fotografia al calendari Penell

Tots els premis estaran subjectes a la retenció en concepte de I.R.P.F..

El jurat estarà format per especialistes en meteorologia i fotografia. La decisió del jurat serà inapel·lable. Si el jurat ho creu oportú, podrà declarar desert algun dels premis.

El veredicte es donarà a conèixer el dia 25 de Març de 2017, durant la celebració de la XXI Setmana Catalana de la Meteorologia - METEOCAT 2017, al museu CosmoCaixa de Barcelona. Aquest mateix dia es lliuraran els premis. Els autors de les fotografies guanyadores seran avisats abans del lliurament dels premis.

L'organització es reserva el dret de la reproducció i publicació de les fotografies, sense fins comercials, tant sols per a publicacions de promoció i difusió del propi concurs, com el calendari anual de l’ACOM i la revista Penell. L’ACOM també es reserva el dret d’utilitzar les fotos premiades i no premiades en exposicions de fotografia de l’entitat, a la fotografia hi constarà la seva signatura

Totes les fotografies que participin en el concurs es mostraran en un àlbum fotogràfic a la web de l’ACOM.

La mera participació del concurs implica l’acceptació total del reglament.

Organitza: ACOM

Amb el suport de: METEOCAT

Col·labora: Obra Social CosmoCaixa

ACOM
Apartat de correus 20005 - 08080 Barcelona
Telèfon: 670 865 355
Web: http://www.acom.cat
E-mail: [email protected]

Esta entrada se publicó en Tablón de anuncios en 03 Ene 2017 por Francisco Martín León